selamat datang

Friday, February 17, 2012

suara hatiku :/


assalamualaikum korang..
sori guys tak dapat update blog mcm biasa..
kinda busy right now..
btw mcm biasa cik secret akan post lagu tuk korang dengar..hehe
cik secret suka dgn bait2 lirik lagu nie..amat tersentuh hati..
and cik secret nak dedicated lagu nie tuk seseorang..yeah mungkin dia tak akan baca blog nie tapi xpe...
jangan salah paham yee korang...kami just a friend..byk bnde yg dipendam selama nie tidak terurai..tapi biarlah ia berlalu bak angin yg dihembus bayu..
cik secret hanya mahukan hubungan yg diredhai oleh Allah...
mungkin si dia sudah mempunyai pilihan hati sendiri..and ak sendiri tak tahu...
tapi rasa cinta dan sayang nie tak mampu buang dan biarlah ak simpan sehingga ak bertemu dgn tulang rusuk kiriku yg sudah ditetapkan oleh Allah...
-hanya mampu mendoakan yg terbaik untuk hidupnya-
so let's smile and pikir masa depan...huhu
next year dah nak amik deg 2 thn,pastuhh keje then kawen bila org masuk meminang ..HAHA *gataiiii la pulok mcm la ade yg nak masuk meminang* bwhahaha :p





kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan aku turuti
http://mp3indodownload.blogspot.com
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada ilahi
tuk satukan kami disurga nanti

taukah kamu apa yang ku pinta
disetip doa sepanjang hariku
tuhan tolong aku tolong jaga dia
tuhan aku sayang dia

aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada ilahi
tuk satukan kami disurga nanti

(tuhan tolong aku juga jaga dia, tuhan akupun sayang dia)

aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada ilahi
tuk satukan kami disurga nanti

No comments:

Post a Comment