selamat datang

Saturday, April 28, 2012

falling in love ?


 Assalamulaikum :)
korang korang aku dah jatuh cinta ! HAHA
jatuh cinta dengan sape ???? *itu persoalan yg harus dirungkai* muehehehee
gelak macam mintak penampar kann ! kuikuikui *malu la* DUSHHHH !
tapi tapi aku jatuh cinta bukan dengan sorang tapi dua orang...heh ???
otoke otoke ... hihihi
taraaaaaaaa :: :: ::

bruno mars <3

hewhewhew inilah kekasih hati saya !
jangan salah sangka yee..aku jatuh cinta bukan as a lover tapi jatuh cinta dengan lagu2 dia yg mmg WOW !
antara lagu2 dia :-
*talking to the moon
*who is
*grenade
*count of me
and banyak lagi...klu nak tahu g cari kat youtube sendiri...HAHA
coffee house <3

ak jatuh cinta ngan citer nie !!!
okay honestly and mostly jatuh cinta ngan that guy :) auwww
omel kann dia dgn spectacles dia plus mimik muka yg mmg omel mcm ak ! *okay yg tuh tipu*
jalan citer coffee house best sangat..
pengajaran yg ak dpt melalui citer nie ialah :-
-kita jangan memendam perasaan cinta kita terhadap seseorang.kita harus luahkannya sebelum kita menyesal-
full stop !

omayyyyyyyyyy <3

bakpo la eah hang nie omel angat....
jatuh cinta ceq ngan hang...tapi xde la falling in love sampai nak kawen ngan hang..
HAHAHAHA
tp personaliti mamat nie dlm citer nie ak suka..
tp bro len kali klu suka kat perempuan tuhh terus terang la..
jangan simpan...kann dh haru biru jadinya..ayoyoyo
haaaa dah tahu ke aku jatuh cinta ngan sape...hikhikhik :D
ngan dorang la...
kalau cinta yg realiti punye ak takkan update kat sini...lalalalalala *jap ak dh jatuh cinta ke kat alam reality ???* blurpppppppp


sekian...wassalam :)


No comments:

Post a Comment