selamat datang

Sunday, April 29, 2012

skype-ing with sep gegel :D HAHA

Assalamualaikum :)
dah tido ke korang korang nie ?
malam masih muda la...kita enjoy !! *lempangnampulohkali* hahaha
semasa update entry nie aku tgk berskype-ing :)))
dengan siapa ? huhu dengan kekasih hati  ke ? >.<
mmg idok la kann dgn kekasih hati...itu ponn klu ade -.-
dengan kawan2 tercinta uitm mache FIFI & SHE <3
jap jap aku terdengar soseh soseh..WHAT ?? korang tak tahu ape itu skype ?? hmmm #aigooo
skype nie sejenis makanan yg diperbuat drpd coklat...okay aku tipu !
skype nie tmpt kt chat2 ngan kwn2 kt around d world..kt siap blh tgk muka lg taw..best kann :D
dlu org pakai ym skrg dh ade skype..dunia dah maju wokkkkk ! hihi


skype :)

inilahh skype wahai kawan2..
kawan2 sume kene download dlu la app nie before nak b'sype-ing dgn fam,frenz mahuponn org tersayang
hikhok :D
tiga sekawan <3

tadi skype ngan sayang2 saya nie
yang berdiri tuhh she n yg pakai tdg merah tuhh fifi :)
mereka kawan sebantal,sekatil,semakan,semua se lahhh..
HAHA

munie <3

lepas fifi menghilangkan diri muncullah munie dlm arena skype pd mlm yg tenang ini
hahahahaha
nie adek bongsu kami :)
sep gegel bak kata iman ! HAHA
what is gegel ? aku ponn th...
jap siapa iman ?
jeng jeng jeng 
roomate <3

act ak dah kenalkan kat ats td...
nie la she
act dia roomate ak for 3 semester..
sem depan kami dah tak satu blik..sobsob
sebab ak kene pindah Dato Onn 4 -.-

so inilah kisah kami pada malam nie :)
berskype-ing beramai ramai...
#tribute to : shieha alkaff,fifiey afi,aimuni aj,iman
selamat malam  dan wassalam :)

No comments:

Post a Comment