selamat datang

Monday, May 28, 2012

Kelantan - Perak

Assalamualaikum...

Alhamdulillah my lil brother selamat mendaftar di Kolej Matrikulasi Perak :)
my parents g perak semalam lagi...mula2 g sungai petani,kedah coz ade kenduri kawen anak jiran ktorg yg dah berpindah ke sana...dah alang2 g kedah terus la menginap kat kampar,perak...then hari nie dorg direct terus g matrix tuhh dari kampar...tapi tapi kann kiteee tak ikot and kiteee kene tido sorang2 malam tadi..huk 
act bkn xnak ikut tapi disebabkan hari selasa nie whicn means besok act aku dah nak kene balik machang daaa....preparation for MDS ! sebab tuhh tak ikot..beg tak kemas ape..plus brg byk blom beli..so semalam ak ponn g la mid valley seorang diri..Ya Alone Okay ! best jugak jenjalan sorang2 nie..hihihihi
nak tengok tak acanee kolej matrikulasi perak tuhh >>>
mehhh ushaaa jommm :-


ihsan dari mr.G
muahh muahh mr.G ! HAHA
-mr.G tuhh mr.google la-

but i'm proud with myself :)
sebab ???
berjaya tinggal sorang and tido sorang kat rumah la weyhhhh !
gila kau tak pernah dalam hidup aku tido malam2 seorang diri kat rumah nie...
kawasan rumah aku nie agak la...mcm2 cerita dengar and aku ponn pernah kene kacau...#seriau
tapi Alhamdulillah dengan izin Allah tiada gangguan malam tadi :)
so dapat la tido walauponnn ak terjaga awal pagi...hahahaha
agak2 korang kul bape la ak bgn ea??
kul 5 wokkkk ! hakhakhak ;p
then hari nie hari kedua aku dok sorang...tapi my parents dah otw balik dr perak :)
and my lil sister ponn dah ade balik dr asrama dia...
sampai disini jela ceritera aku yg kene tinggal sorang...
#hint : next entry bout food yawwww :D

*kakak : kelantan
*lil borther : perak
*lil sister : ???

sekian..wassalam ....

No comments:

Post a Comment