selamat datang

Monday, May 28, 2012

spaghetti lots of love ;)

Assalamualaikum...

As i mention kat twitter petang td aku akan update 2nd entry for today malam nie..
so sekarang dah malam kann..ke korang rasa masih pagi lagi ? #tamparlajulajumukakorang
stori pe je yg aku nak citer sebenarnye nie..hewhewhew :p
hari nie kan hari kedua aku duduk sorang2 so aku ponn masak la utk makan sendiri...hee
ce teka ape yg aku masak ???
nasi lemak ? masak lomak cili api ? nasi goreng ? ???
mesti sume rasa nak cubit pipi aku yg comel nie kann ! hahahaha 
aku masak SPAGHETTI  la ! #betulkeakuejatuhh?
spaghetti bolognaise gituuu.....-sumpah tak reti nak eja weyh- HAHA
well i just made only a simple spaghetti...tapi Alhamdulillah mendapat pujian my lil sister...hihihi
sungguh western yee aku bila dok umah sorang sorang...
ala ape salahnye sekali sekala western kann..lagi ponn ak kan nak sambut adik aku yg br sampai dr asrama dengan air tangan aku..so aku masak spaghetti jela...simple kann >.<
dun worri ak ade sediakan gambar spaghetti aku...kalau nampak tak sedap tuhh sume sbb gambar yg tak cantik k...hahaha rasanya insyaallah memuaskan hati..hehehe
*guna cameraphone yg dah bape kali jatuh* #niatdihatinaktukarfon (:
here we go >>>>


inilah hasilnya :)
*maaf atas kualiti gambar yg agak tettttt*


jemput makan semua :D

Inilah kisah spaghetti aku :) hehehe
btw sambil2 ak dok update blog nie ak tgh buat final packing tuk balik mache besok -.- #malas
then sambil tuhh habiskan baca novel...rasa tak puas hati kalau tak habis baca novel Norhayati Berahim nie..
-Dari Milan ke Maran-

Sekian..Wassalam...


No comments:

Post a Comment