selamat datang

Sunday, August 26, 2012

Hari Raya Family Nenek Yam :)

Assalamualaikum....

HukHukHuk ~ berhabuknya beloggg aku nie -_________-
Nampak beno sibuknyaaa...hahaha btw mmg ak busy kat machang tuhhh...ade je event setiap minggu ! phewwwww..
so sorry la mmg ak akan jarang jarang sangat sangat update blog !
btw besok aku akan berangkat ke machang..cuti raya kami budak2 UiTM sudahh abes donggg...
so dikesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN <3


Selamat Hari Raya :)



Beloved Family <3
-din,me,mom,pijot,nenek-


sepupu lelaki <3
alif,din,adam,amir,ammar,mukhriz-


-all the beloved cousin's-
love them <3


ragam ibu-ibu kami !
HAHA


Puteri Nur Shuhadah <3
-ustazah comel-


-wait wait mulut aku penuh ke tuhh ??-
hehe


apabila anak buah berborak dgn paksunya :)
haikal with ammar <3


haikal happy dapat duit raya :)


last but not least !
we all happy together :)
cucu nenek yam's in the house
(ade lg sepupu2 yg len tp belom dtg)

p/s : abaikan bahasa aku yang agak kelam kibut dan bercelaru ! HAHA
        lama sangat jari jemari yg montok nie tak menaip...adiosss
        Wassalam :)

No comments:

Post a Comment